»Zavedati se moramo, da gre iz današnjega ozira za popolnoma drugačno, recimo temu analogno oblikovanje, se pravi oblikovanje, pri katerem je bila vloga tiskarja še vedno zelo izpostavljena oziroma je bil oblikovalec tisti, ki je moral intenzivno sodelovati s tiskarji in tudi na tem področju premikati meje. Brumen je bil skozi svojo humanistično izobrazbo tudi izjemen, recimo temu umetniški erodit, ki je razumel oblikovanje, umetnost in skozi to potem izjemno dobro oblikoval sama dela, umetniške kataloge, umetniške monografije.«
»Kaj definira človeka skozi opazovanje umetniškega dela in obratno?«
»Vsakdanje predmete upodablja, kot so recimo metla, igla ali celo lonec vrele vode.«
»Intenzivnost tega kliče, da se mora naslikati, razširiti, in energija slike se ne ustavi, kjer je njen okvir.«
»Biti moraš izjemno izučen slikar, da lahko dosežeš tak učinek. To niso prezrcaljene slike, to so obrnjene slike, kot igralne karte, temu se je reklo slike skrivalnice.«
»Izjemno nepošteno je, da se celo življenje uri in učiš, da lahko počneš stvari, ki jih počnemo, da najdemo svoj glas - potem pa nekdo vzame ta tvoj glas, ga oponaša in reče: 'Ah, to je pravzaprav naše.' Umetniki moramo najti način, da bomo lahko prisotni na spletu.«
»Lahko bi rekli, da skupaj tvorijo 'zgodovino'.«
»Zakaj bi morali umetnine restavrirati? Zakaj ne moremo živeti s to rano? Zakaj bi morali pozabiti?«
»Čeprav risba deluje že skoraj fotorealistično, je realizem zgolj osnova, ki jo skozi delovni proces prirejam in oblikujem po svoje.«
»Umazanost, napake, ki to niso, ali, kot jim reče sama, 'smeti in poezije', celo pozdravlja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju